05
May
08

Ryptsjerk Tsjinljocht

Ik wie d’r net wis oer of dat it wol slagge soe, mar ach, ik docht: baat it net, dan docht it ek gjin skea. Ik wie wiis mei it resultaat. Dit is watsto sjochst asto mei de hûn (ek sûnder hûn 😉 fan Hurdegaryp oer de Slachtedyk nei Gytsjerk rinst, moatst wol in bytsje ynzoome.

Ik wist niet zeker of ‘t wel zou slagen, maar ik dacht: baat het niet dan schaadt het niet. Ik was blij met het resultaat. Dit is wat je ziet als je met de hond (ook zonder hond 😉 van Hurdegaryp naar Gytsjerk loopt, je moet wel een beetje inzoomen.

2 Responses to “Ryptsjerk Tsjinljocht”


  1. May 16, 2008 at 12:05 pm

    Ik probeerde reeds eerder een bericht te posten maar toen lukte het niet.
    Wat een prachtige streek aldaar. Heel mooie afwisselende fotografie.

  2. 2 serews
    May 17, 2008 at 9:01 pm

    Nou ik kan zeker zeggen dat het erg mooi is geworden. Mooi de verschillende kleuren gras.


Leave a Reply

